تور بوکینگ

تور استانبول تور کیش تور مشهد رزرو تور

تور بوکینگ

تور استانبول تور کیش تور مشهد رزرو تور

تور استانبول تور کیش تور مشهد رزرو تور , تور لحظه آخری استانبول , تور لحظه آخری مشهد , تور لحظه آخری کیش

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول رزرو تور لحظه آخری استانبول رزرو تور استانبول

استابول از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای ترکیه و مرکز فرهنگی اقتصادی آن می باشد که در بین دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و همچنین بزرگترین شهر جهان می باشد که بین دو قاره قرار گرفته است . استانبول در ساحل دریای مرمره قرار گرفته است و تنگه بسفر دریای مرمره را به دریای سیاه متصل می کند و از ویط ایم شهر می گذرد و زیبایی آن را دوچندان کرده است . بخش شرقی استانبول شبه جزیره اناتولی در آسیا و بخش غربی شهر شبه جزیزه تراکیه در قاره اروپا قرار گرفته است . وسعت این شهر 1539 کلیومتر مربع می باشد . استانبول شهری است پر از جاذبه های دیدنی و تاریخی که محیط بسیار عالی و رنگانگی برای گردشگران ایجاد کرده است . از قصرها و مساجد عثمانی گرفته تا کلیساها رومی و حمام های تاریخی و دریا و جنگل و مناظر طبیعی و جزیره .
قدمت این شهر به حدود هفتصد سال قبل از میلاد می گردد . آب و هوای استانبول آب و ترکیبی از هوایی مدیترانه ای گرمسیری و اقیانوسی می باشد که در تابستان‌ ها گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی می باشد . گرم ترین ماه سال در این شهر ۲۴ درجه سانتی گراد و سردترین ماه هم فوریه بوده که میانگین دما در این ماه ۶ درجه سانتی گراد می باشد .
بهترین فصل سفر به استانبول بهار و پاییز می باشد که جشنواره ها و حراج های زیادی در این دو فصل برگزار می شود که با استقبال مسافران و گردشکران روبرو می شود .
استانبول درارای چند محل معروف می باشد که با انتخاب درست محله و هتل مناسب آن میتوان در وقت و هزینه ها صرفه جویی کرد . که بهترین و معروف ترین محله های استانبول عبارتند از : محله بشیکتاش – محله فاتیح و محله بیوگلو . که محله بشیکتاش محله جدید و مدرن و گران استانبول می باشد که در نزدیک کلخ دلما باغچه و در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد که محله اروپایی استانبول می باشد که دارای کاخ ها و موزه های زیبایی در کنار ساحل می باشد . محله فاتیح محله تاریخی می باشد دارای مساجد و موزه های معروف از جمله مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد و موزه حاجیا صوفیا می باشد همچنین در نزدیکی کاخ توپکاپی و میدان تاریخی سلطان احمت - گلهانه پارک – گرند بازار استانبول می باشد. با ترامو دسترسی به محله تکسیم و گشت و گذار به بازار و برج گالاتا بسیار راحت می باشد .
و محله بیوگلو شامل میدان تکسیم و برج گالاتا تاور – خیابان استقلال و مرکز رستوران ها و کافه های دنج و شیک و همچنین بازارهای مدرن استانبول می باشد .که عبور ترامو از خیابابون استقلال بر زیبایی آن افزوده است .

  • ۹۸/۰۸/۰۸
  • tourbooking tourbooking

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی